حــــب الـــبـــــــنــــات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حــــب الـــبـــــــنــــات

حـــــــب الــــــبــنـــات موقع شامل لجميع المنتدايات

الرئيسيةعمر والىأحدث الصورالتسجيلدخول

دى مشكلتى ارجو الرد

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
صرخة عاشق

دى مشكلتى ارجو الرد Empty
مُساهمةموضوع: دى مشكلتى ارجو الرد   دى مشكلتى ارجو الرد Emptyالثلاثاء أغسطس 19, 2008 3:35 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

اولا :
مشكلتى يا دكتووور (((( غزغز )))) انى بحب واحدة ومش عارف اكلمهااو بمعنى اصح مش عايز اكلمها مش عيب فيها والله بس بصراحة خايف عليها وبعدين انا عارف انى مش هتجوزها خالص لانى مش هقدر اتجوزها لانها اولا هى ادى فى السن ومش هلحقها طبعا فى الجواز وهى طبيعى مش هتستنانى ثانيا انا لسه الله اعلم بدراسى وشغلى بعد الدراسة مش عارف هى بقى هتستنانى ولا لا دى كانت مشكلتى ارجووو منك الرد على مشكلتى وقلولى اعمل ايه اكلمها ولا لا..........

ثانيا :
انا عايز اتكلم فى مشكلة الامبراطور بس من غير زعل ارجو ذلك يعنى اولا انا يا امبراطور انا هاقولك حاجة بص الانسان بيدور على واحده يحبها مش عشان هى حلوة ولا هى شكلها حلو ولا جسدها جميل لا الانسان بيدر على الوحدة اللى تليق بيه كأدب واخلاق وياريت تخلى الجمالده اخر حاجة اما البنت اللى انت بتحبها دى معلش فى اللفظ دى ((حيوانة))مش ممكن تكون انسانة لانها كل يوم مع واحد بمعنى اصح فهى مستحيل فى يوم تروح وتتطلب ايد واحدة زى دى وعلى العموم انت بتحب عشان تختار شريكة حياتك وهتبقى فى الاخر ام عيالك وهى اللىحتربيهم فمستحيل تأمن لوحدة زى دى على اولادك فنصيحة منى حاول تنساها ويارت تختار المرة الجاية واحدة تناسبك ..............
ارجو يا امبراطور عدم الزعل منى

((((صرخة Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven I love you Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven عاشق))))
الامبراطور
الامبراطور
الامبراطور

مُساهمةموضوع: رد: دى مشكلتى ارجو الرد   دى مشكلتى ارجو الرد Emptyالثلاثاء أغسطس 19, 2008 4:03 pm

شكرا اخى صرخة عاشق على هذا الرد وانا مش ممكن ازعل من الرد العادى بس فيه اعضاء ردت ردمش تمام وممكن الناس تفهم الموضوع اصلا غلط

ولك تحياتى اخوك فى الله الامبراطور
https://a7alove.mam9.com/
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: دى مشكلتى ارجو الرد   دى مشكلتى ارجو الرد Emptyالخميس أغسطس 21, 2008 6:39 pm

يا صرخه باشا والله انت منورنا دايماا
وانا عارف المشكله دى والحل عندى

بس مش انا حلاال المشاكل حلاال المشاكل غزغز بيه

او غزاله باشا

ههههههههههههه

والرد هيوصلك قريب انشاء الله

ولك كل الاحترام منى
https://a7alove.mam9.com

دى مشكلتى ارجو الرد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-