حــــب الـــبـــــــنــــات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حــــب الـــبـــــــنــــات

حـــــــب الــــــبــنـــات موقع شامل لجميع المنتدايات

الرئيسيةعمر والىأحدث الصورالتسجيلدخول

جريحه بلا دماء

كاتب الموضوعرسالة
جريحه ال
زائر

جريحه بلا دماء Empty
مُساهمةموضوع: جريحه بلا دماء   جريحه بلا دماء Emptyالأربعاء سبتمبر 03, 2008 2:24 pm

بدايتا بسم الله الرحمن الرحيم
انا عايزه حل لمشكلتى دى باختصار كنت بحب واحد 5 سنين عشق وحب وكنت من غيره اموت مينفعش اعدى يوم من غير ما اسمع صوته مهما كانت معملته ليه بس كانت كلمه واحده منه تنسينى اى كلمه منه كانت بتجرح المهم جه اليوم اللى سبنى فيه وقالى احنا مننفعش لبعد كنت بموت وتعبت اقوى ولحد دلؤتى تعبانه هوه سبنى لقيت قدامى واحد بيموت فى الارض اللى بمشى عليها ومش عارف يعملى ايه عشان يسعدنى وقديت معاه شهور جميله عوضتنى عن جريحى مليون مره الايام دى خلتنى انسى الجرج اللى اتجرحته المهم مرت الايام ورجع حبيبى الاولانى وعايز يرجعلى وبتاسف على كل لحظه بعد عنى فيها او جرحنى فيها للعلم حبيبى الاولنى دكتور صيدلى والتانى قدى لسه بقدم طيران وطبعا الحل ف ايدى وانا مش عارفه اختار مين بصراحه الاتنين بحبهم بس مين اكتر مش عارفه اعمل ايه بليز الرد
Admin
Admin
Admin

جريحه بلا دماء Empty
مُساهمةموضوع: رد: جريحه بلا دماء   جريحه بلا دماء Emptyالجمعة سبتمبر 05, 2008 6:17 pm

بصراحه انا مش هعرف ارد على الموضوع

بس فيه الاستاذ غزغز معناا هناا

هو حلاال المشاكل

وانتظرى منه الرد

ولك كل الشكر
https://a7alove.mam9.com

جريحه بلا دماء
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نرحب بلعضوين الجديدين معنااا جريحه بلا دماء ومحمد الفيشاوى ااهلا ومرحبااا بهماا